مهران مدیری | ازدواج مهران مدیری | عشق مهران مدیری

دختر مهران مدیری عروس شد | داماد ثروتمند مهران مدیری نمایان شد

دختر مهران مدیری عروس شد | داماد ثروتمند مهران مدیری نمایان شد
کدخبر : 40613

عکس جدید از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری شایعه ازدواج او را به راه انداخت .

مهران مدیری هنرمند جنجالی این روزها است . مهران مدیری از دورهمی انصراف داد و ویدیوی عجیبی در اینستاگرام منتشر کرد . مهران مدیری در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است او سابقه ساخت سریال های خاطره انگیزی را نیز برای تلوزیون دارد . مهران مدیری در برنامه دورهمی به عنوان مجری و تهیه کننده نیز حضور داشت . در ادامه عکس جنجالی از دختر مهران مدیری را تماشا می کنید . 

مهران مدیری

بیوگرافی کامل مهران مدیری

نام :مهران

نام خانوادگی :مدیری

تاریخ تولد :18 فروردین 1346

محل تولد :تهران

زمینه فعالیت:بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، خواننده، مجری

سالهای فعالیت:از سال 1368 تاکنون

فرزندان :فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری

مهران مدیری در دوران جنگ

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

مهران مدیری

ازدواج و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

مهران مدیری

ورود مهران مدیری به دنیای هنر

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه پذیرفته شد اما به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.

مهران مدیری

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند. مدیری صدای خوبی دارد و تاکنون چند کنسرت را با استقبال بسیار بالای مخاطبان در روی صحنه اجرا کرده است. او تیتراژ برخی از کارهای خود مانند دورهمی، شب های برره و باغ مظفر را خودش خوانده است.

 

درخشش مهران مدیری در تلویزیون

سریال باغ گیلاس اولین حضور جدی مهران مدیری در عرصه بازیگری بود که در سال 1372 ساخته شده و با استقبال خوبی مواجه شد. او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت.

 

هنرنمایی مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

مهران مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران مطرح امروزی را در عرصه طنز فراهم آورد.

ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت.

 

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

این بازیگر و کارگردان موفق کشورمان پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت.

او در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید.

 

توضیحات تهیه‌کننده«دورهمی» درباره شایعات فضای مجازی/ سریال جدید مهران مدیری چیست؟

تسنیم نوشت: تهیه‌کننده «دورهمی» درباره شایعه تغییر مجری، پخش قسمت‌های باقی‌مانده و ساخت سریال جدید توسط مهران مدیری توضیحاتی داد.

این روزها بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مهران مدیری داغ است. بحث تغییرات در «دورهمی» یکی دو روزی است در فضای مجازی مطرح شده و از افراد جدیدی به‌عنوان مجری «دورهمی» جدید نام برده می‌شود؛ نکاتی که با واکنش‌ تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی همراه شد.

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» گفت: درباره شایعه تغییر مجری و نام‌هایی هم که مطرح شده است باید بگویم در وهله اول کسی تصمیم به تولید سری جدید «دورهمی» ندارد و از طرفی هم معلوم نیست که ما تهیه‌کننده این کار باشیم، بنابراین همه این گمانه‌ها و مطالب شایعه است.

وی در خصوص پخش قسمت‌های باقی‌مانده این برنامه تلویزیونی و ادامه اجرای این برنامه توسط مهران مدیری تأکید کرد: فعلاً رایزنی نکردیم و تصمیم با سازمان صداوسیماست، 45 برنامه تحویل داده‌ایم که هر زمانی در کنداکتور قرار بگیرد چند ماهی می‌تواند روی آنتن باشد. صحبت «دورهمی» سری جدید مطرح نیست، مجری را سازمان صداوسیما تعیین می‌کند اما فعلاً تصمیمی برای ساخت وجود ندارد.

توضیحات تهیه‌کننده «دورهمی» درباره شایعات فضای مجازی/ مجری را صداوسیما تعیین می‌کند

تهیه‌کننده «دورهمی» در عین حال تأکید دارد در هر صورت ساخت، تولید، انتخاب مجری، تعیین محتوا و پخش «دورهمی» از اختیارات سازمان صداوسیماست.

قدیر کاشانی همچنین درباره ساخت سریال جدید مهران مدیری در فضای شبکه نمایش خانگی و حتی گمانه‌زنی برخی از بازیگران، خاطرنشان کرد: سریال جدید مهران مدیری برای پلت‌فرم نماوا ساخته می‌شود. نام این سریال که در نگارش متن به‌سر می‌برد، «زالو» است. خبرهایی نسبت به حضور برخی از هنرمندان از جمله مهران غفوریان مطرح شده است که صحت ندارد. این سریال بازگشت آقای مدیری به فضای کاملاً طنز خواهد بود.

پیش از اظهارنظر اخیر مهران مدیری درباره تمایل نداشتن او به پخش تصویرش از تلویزیون، شبکه نسیم اعلام کرده بود که قصد دارد قسمت‌های باقی‌مانده از مسابقه «دورهمی» را پس از ماه صفر پخش کند و این برنامه را تا پایان سال 1401 ادامه خواهد داد اما در پی ویدئوی منتشرشده، تهیه‌کننده بر مالکیت صداوسیما بر این برنامه‌ تأکید کرد و یادآور شد تصمیم‌گیرنده در رابطه با پخش یا پخش نشدن برنامه سازمان صداوسیماست.

با این همه شبکه نسیم ترجیح داد با اتمام ماه محرم و صفر، جدول پخش جدید خود را بدون «دورهمی» ببندد، همچنین تاکنون خبری رسمی مبنی بر پخش مجدد این برنامه از تلویزیون پس از حواشی پیش‌آمده اعلام نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه