زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بعد از مرگ به تلوزیون برگشت | زهره فکور صبور اشک همه را درآورد

زهره فکور صبور بعد از مرگ به تلوزیون برگشت | زهره فکور صبور اشک همه را درآورد
کدخبر : 41679

سکانس دیده نشده از زهره فکور صبور غوغا کرد .

زهره فکور صبور بازیگر باتجربه و جوان سینما و تلوزیون است . زهره فکور صبور چند ماه پیش درگذشت زهره فکور صبور جامعه هنری را عزادار کرد . شایعه خودکشی زهره فکور صبور نیز در نوع خود حواشی زیادی داشت . در ادامه سکانسی از بازی زهره فکور صبور را در ادامه تماشا می کنید . 

زندگینامه کامل زهره فکور صبور

نام:زهره

نام خانوادگی:فکور صبور

تاریخ تولد:1357/1/1 در تهران

زمینه فعالیت:بازیگری از سال 1375 تا 1400

تاریخ درگذشت:1400/12/10

زهره فکور صبور

زندگی شخصی زهره فکورصبور

زهره فکورصبور متولد 1 فروردین 1357 تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در اولین روز از فروردین ماه 1357 در شهر تهران و در یک خانواده پرجمعیت هفت نفره متولد شد. او فرزند آخر خانواده و دارای سه خواهر و یک برادر می باشد.

این بانوی هنرمند علاوه بر بازیگری به رشته طراحی و دوخت نیز علاقه داشته و در اوقات فراغت به آن می پرداخت.

 

ورود زهره فکورصبور به عرصه مدلینگ

خانم زهره فکور صبور همانند بسیاری از هنرمندان دیگر، در عرصه مدلینگ و تبلیغات فعالیت می کرد و در تبلیغ محصولات شرکت ها و برندهای مختلف لباس حضور داشت.

زهره فکور صبور

تغذیه و گیاه خواری

من از بچگی زیاد ورزش می کردم و زمانی که وارد بازیگری شدم این فعالیت کم شد ولی با این حال گیاهخوار هستم و غذاهایی آب پز و بخار پز علاقه دارم

زهره فکور صبور

دوستان نزدیک

اخلاقی که دارم که نمی دانم خوب است یا بد، اونم اینکه دوستان خیلی صمیمیم، دوستانی هستند که از دوران بچگی با آن‌ ها دوست بودم

هیچ وقت نتوانستم سریع دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم ولی سعی می کنم با تمام بازیگران رابطه خوبی داشته باشم

زهره فکور صبور

غذای بیرون باب میلم نیست

اگر برای تفریح بیرون بروم ترجیح می دهم به یک سینما بروم تا به یک رستوران و اگر به رستوران بروم سعی می‌کنم غذاهای خیلی سبک مانند سوپ و سالاد بخورم

 

درگذشت زهره فکور صبور

زنده یاد زهره فکورصبور 10 اسفندماه 1400 در 43 سالگی و در منزل شخصی خود درگذشت. او پیش از فوت، مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود که ناتمام مانده و هنرمندی دیگری جایگزین او شد.

زهره فکور صبور

ورود زهره فکورصبور به دنیای بازیگری

زنده یاد زهره فکور صبور با سریال غبار نور به کارگردانی محمدرضا اصلانی در سال 1375 فعالیت هنری خود را در تلویزیون آغاز کرد اما به دلیل تعویق در پخش این سریال، با سریال های آژانس دوستی و باغ کوچک بی بی گل میان اهالی هنر شناخته شد.

 

درخشش زهره فکور صبور در تلویزیون

سریال از نفس افتاده به کارگردانی قاسم جعفری، حضوری درخشان برای خانم فکور صبور رقم زد و این بانوی هنرمند در مقابل اشکان خطیبی ایفای نقش کرد.

 

زهره فکورصبور در نمایی از سریال از نفس افتاده

اوج درخشش زهره فکورصبور به سریال دلنوازان و نقش آفرینی یک شخصیت نابینا مربوط می شود. بازیگر نقش ستایش در سریال دلنوازان پس از 6 سال و ایفای یک نقش کوتاه در سریال پایتخت، با مجموعه دردسرهای عظیم به تلویزیون بازگشت و در آثاری همچون دردسرهای عظیم 2، دنگ و فنگ روزگار، پنچری و کامیون نقش آفرینی کرد 

 

دستپخت زهره فکور صبور بازیگر تلویزیون

زهره فکورصبور بازیگر سریال دردسرهای عظیم علاقه زیادی به انواع سوپ دارد و در پخت این غذا هم متبحر است.

علاوه بر این زهره فکورصبور به سالاد، سبزیجات و صیفی جات مختلف از جمله گوجه فرنگی هم علاقه دارد و به شما پیشنهاد می کند از این سبزی تابستانی بیشتر استفاده کنید. این بازیگر جوان معتقد است خانم ها باید خیلی حواس شان به نوع تغذیه شان باشد و همیشه از غذاهای سبک و مقوی استفاده کنند و این موضوع بازیگر و غیر بازیگر ندارد. 

 

سوپ همه ذائقه ها را راضی می کند

انواع سوپ را دوست دارم و غذای مورد علاقه من هستند. سوپ غذایی سبک و خوشمزه است و تنوع زیادی هم دارد. مردم ما معمولا فکر می کنند سوپ مناسب احوال بیماران است اما در سایر کشورها سوپ ها به عنوان غذایی حتی کامل سرو می شود. سوپ ها به خاطر تنوعی که در مواد غذایی داخل شان وجود دارد، برای انواع ذائقه ها مناسب هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه