پست بانک ایران

رتبه نخست مدیریت شعب پست بانک استان قزوین، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در بهمن ماه ۱۴۰۱

رتبه نخست مدیریت شعب پست بانک استان قزوین، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در بهمن ماه ۱۴۰۱
کدخبر : 53109

مدیریت شعب پست بانک استان قزوین، با تحقق ۱۱۱/۸ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در بهمن ماه سال مذکور، رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، طبق اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استان‌های سمنان و مرکزی به ترتیب با ۹۶/۳ و ۹۶/۲ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در بهمن ماه سال گذشته را، کسب کردند.

همچنین عملکرد بهمن ماه ۱۴۰۱ مدیریت شعب استان قزوین، در سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز ۱۳/۳ ساعت در ماه بوده است و استان‌های  سمنان و مرکزی به ترتیب ۲۴/۱ و ۴۳/۳ ساعت در ماه، سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز را داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان‌های قزوین، سمنان و مرکزی، در یازدهمین ماه سال مذکور به ترتیب با کسب ۱/۶۸، ۱/۴۴ و ۱/۴۴ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی، پایش و پویش سال گذشته، بالاتر از سایر مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران قرار گرفتند.

این آمار نشان می‌دهد، مجموع استان‌ها در شاخص کاهش زمان توقف خودپردازها، ۴۳/۲ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال ۱۴۰۱ را در بهمن ماه محقق کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه