محصولات سایپا

قیمت محصولات سایپا در بازار | تیبا 2 به 400 میلیون رسید + جدول قیمت ها

قیمت محصولات سایپا در بازار | تیبا 2 به 400 میلیون رسید + جدول قیمت ها
کدخبر : 53265

افزایش 1 تا 2 میلیونی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، رشدی که تقریبا شامل تمام محصولات این شرکت شد.

محصولات سایپا از کیفیت بالایی برخوردار است.محصولات سایپا از تنوع بالایی برخوردار است.محصولات سایپا قیمت مناسبی دارد.محصولات سایپا پیش فروش می شود.برای اطلاع بیشتر از محصولات سایپا مطلب زیر را بخوانید.

افزایش قیمت اعمال شده از سوی شورای رقابت عمده دلیلی است که فعالان بازار رشد قیمت خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، هرچند این رشد قیمت هنوز اعمال نشده، اما اعلام خبر افزایش قیمت موجب تغییر شکل بازار خودرو شد.  

براساس اعلام سخنگوی شورای رقابت متوسط افزایش قیمت خودرو (کارخانه) تا ۳۰ درصد خواهد بود و این اجازه به وزارت صمت داده شده تا در صورت صلاح دید قیمت خودروها را کمتر از مجوز صادره افزایش دهد.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 700 میلیون تومان شد و «ساینا» هم در بازار 394میلیون تومان قیمت‌ خورد و این 2 خودرو یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشتند.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 410 میلیون تومانی شد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 403 میلیون قیمت خورد.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 388میلیون قیمت گذاری شد و افزایش یک میلیونی را تجربه کرد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 398 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه