سازمان مدیریت صنعتی

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و مؤسسه آموزش عالی سیدنی

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و مؤسسه آموزش عالی سیدنی
کدخبر : 58499

با انعقاد تفاهم نامه جامع آموزشی و پژوهشی میان سازمان مدیریت صنعتی و مؤسسه آموزش عالی سیدنی، طرفین در برگزاری برنامه های پیش آموزشی و آموزشی، دوره های کوتاه مدت و بلند مدت؛ برنامه های پژوهشی، برگزاری همایش های مشترک و تورهای آموزشی و صنعتی همکاری خواهند کرد.

سازمان مدیریت صنعتی در راستای توسعه تعاملات بین‌المللی خود با همکاری مؤسسه آموزش عالی سیدنی دوره های مشترک آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، با انعقاد تفاهم نامه جامع آموزشی و پژوهشی میان سازمان مدیریت صنعتی و مؤسسه آموزش عالی سیدنی، طرفین در برگزاری برنامه های پیش آموزشی و آموزشی، دوره های کوتاه مدت و بلند مدت؛ برنامه های پژوهشی، برگزاری همایش های مشترک و تورهای آموزشی و صنعتی همکاری خواهند کرد.

بنا به این گزارش این تفاهم نامه در همایش معرفی دوره آموزشی بین المللی رهبری استراتژیک میان طرفین امضا و مبادله شد.

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این همایش در خصوص تفاهم نامه منعقده اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه نیازهای متخصصان و دانشجویان در زمینه های پزشکی، مهندسی،علوم انسانی به ویژه  در رشته های مدیریت  و تجارت و...  از طریق برنامه های پیش آموزشی و آموزشی، دوره های کوتاه مدت و بلند مدت، برنامه های مشاوره و پژوهش، برگزاری همایش ها و انجام تورهای آموزشی و صنعتی برآورده می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد: در راستای توسعه تعاملات بین المللی از طریق همکاری مشترک با دانشگاه های استرالیا و تدریس اساتید در کشور به رفع نیاز دانشجویان می پردازیم.  در برخی از دوره ها بخشی از دوره در ایران و بخش دیگری در استرالیا برگزار می شود و در برخی دیگر کل دوره در کشور تدریس می شود و دفاع از پایان نامه در کشور استرالیا خواهد بود.

کیانی بختیاری با اشاره به تجربه و سابقه 60 ساله سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: جایگاه سازمان مدیریت صنعتی در زیست بوم توسعه مدیریت کشور، بر مبنای آمار تاریخی جایگاهی ارزشمند است.

وی افزود سازمان مدیریت صنعتی نخستین و معتبرترین مرکز آموزش مهارتی مدیران و صنعتگران کشوربا بیش از310000 فارغ التحصیل و نخستین مرکز مشاوره صنعتی با انجام بیش از 5000 پروژه ملی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطرنشان کرد: برگزاری اولین دوره  MBA  در ایران در نیم قرن پیش و برگزاری اولین کانون ارزیابی در کشور از افتخارات سازمان مدیریت صنعتی است.

کیانی بختیاری، پایه گذاری فرایند رتبه بندی در عرصه کسب و کار وایفای نقش مرجعیت و رهبری بازار درعرصه آموزش، مشاوره، رتبه بندی ها و نقش آفرینی موثر در حوزه رویداد های ملی و بین المللی را از دیگر دستاوردهای سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد.

در این همایش نماینده موسسه آموزش عالی سیدنی نیز به چگونگی دوره ها و شرایط تحصیلی در استرالیا پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه