فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت 7 شهریور 1402 | پیش بینی سرنوشت بر اساس فال تاروت

فال تاروت 7 شهریور 1402 | پیش بینی سرنوشت بر اساس فال تاروت
کدخبر : 58727

فال تاروت 7 شهریور 1402 را در زیر می توانید بخوانید.

فال تاروت یک فال قدیمی است. از فال تاروت برای پیش بینی سرنوشت آینده استفاده میشد. فال تاروت در کل دنیا انجام میشود. فال تاروت این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است.  فال تاروت7 شهریور 1402 را در زیر بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: نه سکه

بر روی روابط خود، به شدت کار کنید. هر از گاهی مشکلاتی پیش خواهد آمد و این کاملا طبیعی است. اما اینکه چطور درگیری ها را به نفع خود مدیریت کنید، مهم است. بزرگ شوید و تفکر بزرگ تری داشته باشید.

اردیبهشت

کارت تاروت: چهار شمشیر

همیشه هر وقت اراده کنید، راه حل پیدا نمی شود. امروز لحظاتی وجود دارد که در آن ها کمی به فکر فرو می روید تا زوایای جدیدی از یک موقعیت پیچیده را درک کنید.

یک پیاده روی کوتاه برای دور شدن از فضای کار، می تواند به ذهن شما فرصت دهد تا راه حلی پیدا کنید.

خرداد

کارت تاروت: ملکه سکه

غریزه و شهود شما امروز بسیار ارزشمند است. گاهی اوقات برای فهمیدن چیزی که باید بدانید، نیازی به یک ستاره شناس یا فالگیر ندارید. پاسخ ها همه در دل شما مکتوب شده است. به قلب تان رجوع کنید.

فال تاروت

تیر

کارت تاروت: نه شمشیر

مردم عاشق بحث کردن هستند. امروز ممکن است بیش از حد معمول در محل کارتان تنش احساس کنید. امروز، حواس تان به کار خودتان باشد و در شایعات، غیبت کردن ها و گفتگوهای بی ثمر که منجر به تفرقه می شوند، شرکت نکنید.

مرداد

کارت تاروت: نوباوه چوبدست

امروز، در سخنان نسل جوان تر حکمت جالبی پیدا خواهید کرد. ممکن است کسی شما را با تفکر خلاقانه و توانایی اش در دیدن آنچه که در آینده ممکن است رخ دهد، شگفت زده کند.

شهریور

کارت تاروت: یک شمشیر

 

شما خیلی جلو هستید! این شروع تازه و فصل جدید زندگی شما، همان چیزی است که منتظرش بودید. انگار کائنات قصد دارد یک هدیه شگفت انگیز را در بشقابی از نقره به شما پیشکش کند.

در حال حاضر تنها کاری که باید انجام دهید، این است که از این فرصت استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید!

مهر

کارت تاروت: ملکه جام

امروز احساس شما بسیار خوب است.  شما در هماهنگی کامل با احساسات خود و اطرافیان تان قرار دارید.

دنیا به همدلی بیشتری نیاز دارد و شما قلب تان در مشت تان است و همیشه حاضرید به دیگران کمک کنید. شفقت شما همیشه ستودنی بوده است. این ویژگی شما، بسیار زیبا و الهام بخش است.

آبان

کارت تاروت: شوالیه چوبدست

 

شما آماده دویدن تا خط پایان هستید و می خواهید هرطور هست، این پروژه را در جریان بیاندازید. شما مشتاق رسیدن به این هدف هستید. می دانید که چه چیزی می خواهید و اجازه نمی دهید هیچ چیز مانع شما شود.

آذر

کارت تاروت: ماه

فردی در زندگی شما هست که آنقدر که شما انتظار دارید، صادق نیست. این وظیفه شماست که صداقت او را بیرون بکشید. رویارویی هرگز کار آسانی نیست، اما باید با نرمی و ملایمت، و با نهایت احترام، به آشکار شدن حقیقت کمک کنید.

دی

کارت تاروت: ده شمشیر

یک نفر از پشت به شما خنجر زده است. شاید او قصد انجام این کار را نداشته، اما این تفاوتی در نتیجه ایجاد نمی کند.

شما باید خود را از آسیب نجات دهید و راهی پیدا کنید تا چیزهایی را که از نظر مالی و احساسی به دلیل اعتمادتان از دست داده اید، جبران کنید.

 

بهمن

کارت تاروت: هفت شمشیر

شما نیاز به وقت گذاشتن برای خودتان دارید. ممکن است امروز زمان زیادی برای فرار از مشغله های زندگی نداشته باشید.

اما با این حال، بهتر است یکی دو ساعت برای خودتان وقت بگذارید و بنشینید و چیزی را بخوانید که ذهن تان را تغذیه می کند.

اسفند

کارت تاروت: شوالیه جام

ممکن است با فردی آشنا شوید که خیلی زود از کوره در می رود و عصبانی می شود. مراقب باشید که او را عصبانی نکنید. کلام محبت آمیز برای حل تعارضات مفیدتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه