وام فوری | وام فوری یک روزه | وام فوری با چک صیادی | وام فوری با سفته

آغاز ثبت نام وام فوری دولت با پرداخت آسان | وام بگیران بخوانند

آغاز ثبت نام وام فوری دولت با پرداخت آسان | وام بگیران بخوانند
کدخبر : 60947

افرادی که مشتری بانک ملی هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند برای دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند. این طرح تحت عنوان «نهال مهربانی» ارائه شده است.

به گزارش رصد اقتصادی، وام فوری هرساله مت‌قاضیان زیادی دارد. واریز وام فوری به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می‌پردازیم.

افرادی که مشتری بانک ملی هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند برای دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند. این طرح تحت عنوان «نهال مهربانی» ارائه شده است.

بانک ملی ایران در شرایطی وام 300 میلیون تومانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که آن‌ها در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارمزد این تسهیلات چهار درصد است و این وام در زمره وام‌های قرض الحسنه قرار دارد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات مذکور به 60 ماه می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات می‌توانند از طریق سامانه بام روی گزینه حساب قرض الحسنه نهال مهربانی کلیک کرده و با گشودن این حساب برای دریافت وام اقدام کنند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

بانک ملی ایران سال 1307 رسما فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با بیشتر از 2 هزار و 657 شعبه فعال در داخل کشور، 14 شعبه خارجی و 178 باجه به مشتریان خود خدمات گوناگون پولی و بانکی را ارائه می‌دهد.

این بانک طی یک قرن فعالیت خود توانسته انواع گواهی نامه‌های کنترل کیفیت بین المللی و تندیس مدیران ارزش آفرین، لوح خط مشی مدیریت کیفیت آموزش و یادگیری، تندیس سپاس بابت حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه و … را به دست آورد./کاماپرس

بدون ضامن و وثیقه 30 میلیون تومان وام بگیرید

بانک تمام دیجیتال ویپاد بدون نیاز به ارائه ضامن یا وثیقه وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

شیوه ثبت نام و دریافت وام 30 میلیون تومانی کاملا آنلاین بوده و نیازی به حضور در شعب بانک وجود ندارد. علاوه بر این امکان ثبت‌نام در هر ساعتی از شبانه روز برای کاربران فراهم شده است. تا به امروز ویپاد بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات را با چنین شرایط به مشتریان اعطا کرده است.

بانک پاسارگاد با توجه به نیاز روزافزون مشتریان به دریافت خدمات اینترنتی و آنلاین، بانک تمام دیجیتال ویپاد را معرفی کرده است. با ویپاد می‌توان به صورت آنلاین در بانک پاسارگاد حساب باز کرد. علاوه بر این تمام خدمات بانک پاسارگاد به صورت غیرحضوری در ویپاد ارائه می‌شود.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن این بانک تمام دیجیتال را از کافه بازار، سیب اپ یا سایت ویپاد دریافت کنند. علاوه بر این با ارسال عدد یک به سرشماره 30009014 نیز لینک دریافت اپلیکیشن برای کاربران فرستاده می‌شود.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا با اقساط ماهانه 6 میلیون

مشتریان بانک سینا در صورتی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، با ایجاد میانگین حساب مورد نظر امکان درخواست برای وام 200 میلیون تومانی طرح «میعاد» را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 200 میلیون تومانی به افرادی تعلق خواهد گرفت که حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود به مدت سه ماه نگهداری کنند. ضمنا سود این تسهیلات چندان نبوده و تنها 9 درصد اعلام شده است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. افرادی که خواهان این تسهیلات ارزان قیمت هستند باید ضامن تعیین شده توسط بانک را ارائه دهند. معمولا مبلغ ضمانت براساس نظر شعبه و سقف تسهیلات دریافتی متفاوت است و می‌تواند ضامن رسمی به همراه سند ملکی باشد.

با توجه به میزان وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان می‌رسد. جمع تسهیلات و نرخ سود آن نیز 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

مدارک لازم برای درخواست وام 200 میلیون تومانی بانک سینا چیست؟

اشخاصی که امکان ایجاد شرایط مذکور را برای دریافت این تسهیلات دارند، باید به یکی از شعب بانک سینا مراجعه کرده و فرم درخواست این وام را پر کنند. ضمنا لازم است مدارکی مانند اصل و تصویر شناسنامه نیز به شعبه ارائه شود.

بانک سینا سال 1387 تحت عنوان یک بانک خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه انواع خدمات بانکی شامل گشایش حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت، انواع خدمات ارزی و ضمانت نامه‌ها و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه