نجمه خدمتی

نجمه خدمتی به فینال آسیا رسید| مسابقه فینال تا ساعاتی دیگر

نجمه خدمتی به فینال آسیا رسید| مسابقه فینال تا ساعاتی دیگر
کدخبر : 63545

نجمه خدمتی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا با رکورد ۵۸۷.۲۶ در رده پنجم ایستاد و به فینال راه یافت.

 نجمه خدمتی به فینال تفنگ سه وضعیت زنان مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی رسید.در ششمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا تیراندازان ایرانی در تفنگ سه وضعیت زنان رقابت کردند که در پایان نجمه خدمتی به فینال رسید.

نجمه خدمتی با رکورد ۵۸۷.۲۶ در رده پنجم ایستاد و به فینال راه یافت. در این ماده فاطمه کرم‌زاده با رکورد ۵۷۷.۲۶ در رده بیست و هفتم و الهه احمدی با رکورد ۵۷۶.۲۱ در رده سی و یکم قرار گرفتند و از فینال این ماده بازماندند. در این ماده ۴۷ تیرانداز حضور داشتند فینال این ماده از ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

پنجمی تیم تفنگ سه وضعیت زنان:

 تیم تفنگ سه وضعیت زنان با ترکیب نجمه خدمتی، الهه احمدی و فاطمه کرم‌زاده نیز با رکورد ۱۷۴۰.۷۳ در رده پنجم ایستاد. در این بخش ۸ تیم رقابت کردند.

تیم ملی تیراندازی ایران ۱۳ نماینده در مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک داشت که تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره و تیم میکس تفنگ بادی و تیم ملی تفنگ بادی زنان به مدال برنز رسیدند. سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد. فاطمه امینی با قرارگیری در رده ششم تفنگ بادی سهمیه المپیک گرفت.

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا ۲۸ دی ادامه دارد و آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد.

تیراندازی ایران تاکنون سه سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده‌ است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه