پرسپولیس

ملی پوش پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد| درآمد دلاری باشگاه پرسپولیس از فروش ستاره

ملی پوش پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد| درآمد دلاری باشگاه پرسپولیس از فروش ستاره
کدخبر : 64329

کنعانی‌زادگان به نزدیکانش گفته که دیگر تمایلی برای ماندن در پرسپولیس ندارد و در نیم‌فصل ترانسفر خواهد شد.

به گزارش رصد اقتصادی، محمدحسین کنعانی زادگان پس از اتفاقات رخ داده در نیم فصل و تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین، در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته است.پرسپولیس در ابتدای فصل و برای تقویت خط دفاعی خود به سراغ محمدحسین کنعانی زادگان رفت و این بازیکن را دوباره جذب کرد. کنعانی زادگان که در قطر مشغول بود دوباره لباس پرسپولیس را برتن کرد تا زوج خط دفاعی تیم گل محمدی در کنار پورعلی‌گنجی باشد.

مصدومیت پورعلی‌گنجی در بازی تیم ملی مقابل قطر شوک بزرگی به سرخپوشان وارد کرد و حتی باعث شد تا کنعانی زادگان هم در خط دفاعی پرسپولیس دچار افت شود.

مسائل حاشیه‌ای و اختلاف او با دو سه بازیکن اسمی پرسپولیس از عوامل افت محسوس کنعانی‌زادگان در پرسپولیس بود.

حالا روزنامه فرهیختگان مدعی شده که بعد از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنعانی‌زادگان به نزدیکانش گفته بود که دیگر تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و در نیم‌فصل ترانسفر خواهد شد. در همین راستا نیز ایجنت کنعانی‌زادگان رایزنی‌های لازم را برای بازگشت این بازیکن به قطر انجام داد.

البته کنعانی‌زادگان خیلی امیدوار است که بعد از عملکرد خوب در جام ملت‌ها پیشنهادات بهتری به دستش برسد و راهی یک تیم مطرح آسیایی شود. از طرفی باشگاه پرسپولیس نیز بدش نمی‌آید از فروش کنعانی‌زادگان درآمد دلاری نصیبش شود. مخصوصا اینکه با آمدن عبدالکریم به پرسپولیس علی نعمتی می‌تواند در کنار فرجی و گولسیانی مدافعان میانی سرخپوشان را تشکیل دهند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه