ارقام عجیب قرارداد میلیاردی رونالدو با النصر عربستان

ارقام عجیب قرارداد میلیاردی رونالدو با النصر عربستان
کدخبر : 46326

پیوستن کریستین رونالدو، ستاره فوتبال جهان به باشگاه النصر عربستان با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود.

کریستین رونالدو، ستاره فوتبال جهان با امضاء یک قراردادی میلیاردی به باشگاه النصر عربستان پیوست. فارغ از دستمزد نجومی رونالدو در النصر، مدیران این باشگاه یک عمارت فوق لاکچری و سوپرامکانات به او اهدا کردند. این عمارت با هشت اتاق خواب، لابی، آب‌نما، سه ویلا در درون خود و استخری در ابعاد استاندارد المپیک، حدود ۵۵ میلیون ریال عربستان (۱۲.۲ میلیون پوند) قیمت خورده و تنها ۵ کیلومتر با مرسول پارک (ورزشگاه النصر) فاصله دارد. گفتنی است این قصر در ریاض شامل یک تیم امنیتی کامل خواهد بود.  بخشی از امکانات این قصر باشکوه از قرار زیر است:

پنج ماشین اختصاصی، یک فروشگاه اختصاصی در داخل این قصر، یک سوپرمارکت، یک شهربازی، استخر‌های شنا، دو زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال، یک محوطه بولینگ، میز‌های بیلیارد، دو باشگاه بدن سازی، سه رستوران و ....در ادامه به تعدادی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

رونالدو

بفرمایید دستمزد روزی ۲۵ میلیاردی!

یک کاربر شبکه‌های اجتماعی به محض اعلام رقم قرارداد رونالدو، ماشین حسابش را برداشت و نتیجه حساب و کتاب‌هایش را این طور نوشت: «سالانه: ۲۰۰ میلیون یورو یا ۹ هزار میلیارد تومان. ماهانه: ۱۶.۶ میلیون یورو یا ۷۶۵ میلیارد تومان. هفته ای: ۳.۸ میلیون یورو یا ۱۷۶ میلیارد تومان. روزانه: ۵۴۸ هزار یورو یا ۲۵ میلیارد تومان. ساعتی: ۲۳ هزار یورو معادل یک میلیارد تومان.»

رونالدو تمام شد!

کاربری نوشت: «با اطمینان می‌توان گفت که دوران حرفه‌ای رونالدو رسماً به پایان رسید.» کاربر دیگری نوشت: «رونالدو در عربستان سعودی؟ او در یونایتد کج‌خلقی می‌کرد، بازی نمی‌کرد، روی نیمکت نمی‌نشست، قوانین باشگاه را رعایت نمی‌کرد، تیم را بدون اجازه ترک می‌کرد، جام‌جهانی را باخت و حالا هم تمام شده است.» کاربر دیگری هم به طنز نوشت: «النصر و پرسپولیس نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دقیقه ۹۳، پنالتی برای النصر، رونالدو می‌زنه و می‌گیره بیرانوند، مالک باشگاه هم با کمربند میفته دنبال کریس!» یک کاربر هم نوشت: «من معتقدم که رونالدو تصمیم درستی گرفت. چه کسی از پول بدش می‌آید؟ بهترین تصمیم را باتوجه به سن و سالش گرفت». کاربری دیگرنوشت: «این تصمیم عربستان، توجه‌ها را به این کشور جلب می‌کند و یک نوع دیپلماسی سیاسی، ورزشی و اقتصادی محسوب می‌شود که برای‌شان فواید زیادی خواهد داشت.»

پس از چند روز گمانه زنی و انتشار اخبار ضدو نقیض سرانجام، کریستیانو رونالدو ستاره پیشین تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس با قراردادی ۲۰۰ میلیون یورویی به تیم النصر عربستان پیوست. ستاره پرتغالی پس از مصاحبه جنجالی علیه سران منچستر یونایتد و فسخ قراردادش با این تیم انگلیسی، به عنوان بازیکن آزاد همراه پرتغال در جام جهانی قطر حضور یافت و همان موقع اعلام کرد به دنبال یک مقصد جدید است و آن جا بود که پیشنهادی از عربستان به دست او رسید، پیشنهادی که تابستان گذشته رد کرده بود و او این بار پس از مشورت بسیار با خانواده و وکلایش آن را پذیرفت.

رونالدو در شرایطی به این تیم عربستانی پیوست که سنگین‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال را به امضا رساند و شاید این قرارداد تا پایان قرن بیست و یکم عنوان گران‌ترین را حفظ کند! پس از این که رسانه‌های مختلف از نهایی شدن این انتقال خبر دادند، باشگاه النصر با انتشار تصاویر این بازیکن در کنار مدیران باشگاه سعودی با پیراهن شماره ۷، از به خدمت گرفتن او خبر داد. در بیانیه باشگاه النصر بعد از رسمی شدن انتقال رونالدو آمده است: «این بیش از تاریخ سازی است. این قراردادی است که نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر است، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت ما و نسل‌های آینده ماست. کمک به پسران و دخترانی که بتوانند بهترین خود باشند.

رونالدو به خانه جدید خود خوش آمدید!» رونالدو هم پس از نهایی شدن انتقالش به النصر گفت: «من برای تجربه جدید در یک لیگ متفاوت و یک کشور متفاوت هیجان زده هستم، چشم اندازی که النصر دارد بسیار الهام بخش است. من بسیار هیجان زده هستم که به همبازی‌های جدیدم بپیوندم و به تیم کمک کنم تا موفقیت‌های بیشتری کسب کند.» پس از عقد قرارداد، جورجینا رودریگرز نامزد رونالدو در صفحه اینستاگرام خود به حضور رونالدو در النصر واکنش نشان داد و از او حمایت کرد. همچنین خواهر رونالدو در یک استوری اینستاگرامی از برادرش حمایت کرد. خواهر رونالدو با یک استوری اینستاگرامی از تصمیم برادرش حمایت کرد و نوشت: «تبریک می‌گم بهت پادشاه من، خدا همه چیزو می‌دونه و همه کار می‌کنه ما همیشه همراهت خواهیم بود.»

طبق قرارداد CR۷ طی دو سال حدود ۴۰۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. با تبدیل این رقم به واحد پولی کشورمان، رونالدو سالانه ۲۰۰

میلیون یورو معادل، ۹ هزار میلیارد تومان دستمزد دریافت خواهد کرد. فوق ستاره پرتغالی ماهانه ۱۶.۶ میلیون یورو معادل ۷۶۵ میلیارد تومان و هفته‌ای ۳.۸ میلیون یورو معادل ۱۷۶ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. وی روزانه ۵۴۸ هزار یورو به عبارتی ۲۵ میلیارد تومان دستمزد خواهد داشت که ساعتی ۱.۰۴ میلیارد تومان، دقیقه‌ای ۱۷.۵ میلیون تومان و ثانیه‌ای ۲۷۵ هزار تومان خواهد بود. طبق گزارش رسانه‌های سعودی، رونالدو در عربستان پنج خودروی اختصاصی، یک کاخ در شهر ریاض که یک تیم امنیتی کامل را در خود جای داده است، یک فروشگاه اختصاصی در داخل این کاخ، یک سوپرمارکت، یک شهربازی، یک استخر، دو زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال، یک سالن بولینگ و بیلیارد، دو سالن ورزشی و سه رستوران خواهد داشت.

الهلال به دنبال جذب مسی

پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند. برخی کاربران سعودی در توئیتر نیز گفته‌اند طرفداران الاتحاد خواستار حضور «لوکا مودریچ» ستاره کروات تیم رئال مادرید در تیم خود شده‌اند. برخی کاربران نیز ویدئوی مسی که پس از پایان بازی جنجالی با هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بازیکن حریف می‌گوید «به چی نگاه می‌کنی؟ بزن به چاک» را منتشر کردند و به شوخی نوشتند پاسخ مسی به پیشنهاد الهلال این‌گونه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه