در سفر رئیس جمهور به زنجان اعلام شد؛

​تسهیلات ۸ هزار میلیاردی بانک مسکن/ زنجانی ها تمام واحدهای مسکن مهر را تحویل گرفتند

کدخبر : 63021

بانک مسکن استان زنجان در تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر بهترین عملکرد را در بین مدیریت ها داشته به طوری که تمامی واحدهای مسکونی این طرح در استان فروش اقساطی شده اند.

علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن که در حاشیه دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان سفر کرده بود؛ عملکرد بانک مسکن استان زنجان دراتمام طرح مسکن مهر را شایسته قدردانی دانست.

وی گفت: بانک مسکن استان زنجان از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون موفق شد ساخت تعداد 40هزار و 401 واحد مسکن مهر این استان را با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال به اتمام رسانده و تحویل مشتریان دهد.

در ادامه این سفر علی کشاورز و هیات همراه از تعدادی از پروژه های در حال احداث بانک مسکن در استان زنجان از جمله پروژه مسکونی کوی زنجان و پروژه 317 واحدی تیشا بازدید کرد و در جریان نحوه پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیران بانک مسکن همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان با حضور در میز ارتباطات مردمی و دیدار مستقیم و رودررو با مردم استان به سوالات و مشکلات مردم در بخش های مختلف از جمله بخش مسکن پاسخ گفتند. به گزارش هیبنا؛ بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر ، ساخت 2 میلیون و 420 هزار واحد مسکونی در کشور را آغاز کرده که در حال حاضر تنها 139 هزار واحد مسکونی این طرح باقی مانده است و به زودی تعیین تکلیف می شوند. همچنین برای تکمیل واحدهای مسکونی بالای 75 درصد از ظرفیت متمم نهضت ملی مسکن نیز استفاده شده واین واحدها به زودی آماده بهره برداری می‌‌شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: