منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

بازدید مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه بین‌المللی پیام

کدخبر : 63274

با هدف توسعه همکاری‌های مشترک، حمید عرب‌نژاد مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، با اکبر قنبرپور مدیر عامل این منطقه دیدار و گفت وگو کرد.

 منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این دیدار، زمینه‌های همکاری مشترک بین ماهان و پیام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی مرکز تعمیرات و نگهداری هواپیما و ایجاد سایت MRO در پارک فناوری هوایی واقع در فرودگاه پیام، برقراری پرواز به مقصد دوبی و شنزن را برای فعال شدن گمرک تخصصی فاوا از طریق شرکت هواپیمایی ماهان از دیگر محورهای همکاری برشمرد.

گفتنی است، مشارکت شرکت هواپیمایی ماهان در نمایشگاه صنعت هوایی پیام، واگذاری هواپیمای غیرپروازی موجود در رمپ برای ایجاد پارک فن آموز و نقش آفرینی ماهان در قالب بهره بردار فرودگاه پیام از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

لازم به ذکر است، بازدید از محل راه اندازی پارک فناوری هوایی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از دیگر برنامه های حضور مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان در این منطقه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: