بیمه مرکزی

پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت عید سعید فطر

کدخبر : 67108

رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت عید سعید فطر نوشت: پایان میهمانی پروردگار در ماه مبارک رمضان سرآغاز ضیافتی دیگر است و تنعم بر خوان گسترده حضرت دوست در هیچ زمان و مکانی نمی گنجد.

 در پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت عید سعید فطر آمده است:

پایان میهمانی پروردگار در ماه مبارک رمضان سرآغاز ضیافتی دیگر است و تنعم بر خوان گسترده حضرت دوست در هیچ زمان و مکانی نمی گنجد.

در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت سردمداران کفر و ستم، مردم و به خصوص کودکان و زنان بی دفاع غزه را در شرم آورترین محاصره جنگی قرار داده و مرتکب بی رحمانه ترین جنایت علیه بشریت شده و نهادهای بین الملل و حقوق بشری نیز هیچ گونه اقدام عملی برای پایان دادن به این فجایع انجام نمی دهند، عید فطر فرصتی است برای مسلمانان و به ویژه ملت آزاده و مسلمان ایران که در صفوف بهم پیوسته نماز عید فطر ضمن اعلام همبستگی با همه مسلمانان جهان فریاد حق طلبی و دادخواهی مردم رنج کشیده غزه را به گوش جهانیان برسانند و بر زخم مصیبت دیدگان این جنگ نابرابر، مرهمی باشند.

همانگونه که مومنان روزه دار در روز جهانی قدس همبستگی و همراهی خود را با ستمدیدگان سرزمین مقدس و محور مقاومت اعلام کردند بی تردید حضور دشمن شکن ملت آزاده و سرافراز ایران در میعادگاه های نماز عید فطر، پشت مستکبران را می شکند و اراده آنان را برای تصاحب ارض مقدس به چالش خواهد کشید.

انشالله با همدلی مردم و همراهی دولت های منطقه یک بار دیگر سایه امنیت و آرامش در سرتاسر جغرافیای اسلام، حکفرما شده و دست بدخواهان و نامحرمان از سفره های نان و مهر و عشق مردم خداجوی و عدالت خواه، کوتاه شود.

فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان در پایان ضیافت الهی و سفره احسان باریتعالی را بر تمامی آحاد ولایتمدار و دلدادگان حریم عشق، شادباش می گویم و دوام توفیق عبودیت تان را از درگاه باریتعالی مسالت دارم.

امید است هر یک از ما به قدر وسع خویش و به اندازه ظرفیت دل و جان از این فرصت الهی، بهره مند شده باشیم و آموزه های این ماه شریف را تا ضیافت آتی، سرلوحه برنامه ها و راهبردهای خود قرار دهیم.

علی استاد هاشمی

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی اسلامی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: