رپرتاژ اگهی /

باهوشها از همه چیز یاد می گیرند تا ثروتمند شوند

باهوشها از همه چیز یاد می گیرند تا ثروتمند شوند
کدخبر : 42596

افراد باهوش همیشه سرلوحه خود را از هر چیز و هر کس می گیرند، این عمل یک راه فوری برای رسیدن به موفقیت و ثروت است به گونه ای که می توان از افراد متوسط و رده بالا یاد گرفت چطور تلاش میکنند و با سرمایه اندک از چای کوهی درآمدی زیاد بدست آورده اند.

 چای هسته خرما

شاید تا به حال به گوشتان خورده باشد که چای هسته خرما خواص بسیاری برای لاغری دارد. از آنجایی که هسته ی خرما فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد چای هسته خرما آن نیز مفید  می باشد.

 به این صورت که مقداری آرد هسته خرما را با دارچین، زنجبیل و فلفل سیاه مخلوط کرده و روی آن آب جوش میریزید و می گذارید خوب دم بکشد و میل می کنید. این نوشیدنی به طور طبیعی سبب کاهش وزن و چربی سوزی می شود همچنین می توانید آن را با یک قاشق عسل شیرین سفید مخلوط کرده و بعد از غذا مصرف کنید.آیا می دانستید که برای کاهش وزن می توانید از چای هسته خرما مضافتی استفاده کنید زیرا این محصول دارای خواص فوق العاده ای می باشد

1780bb6a-ef3e-43ec-b476-c887ca57a062

 

چای کوهی

بانوانی که مبتلا به کیست تخمدان هستند با مصرف چای کوهی قادرند تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن کیستهای تخمدانی داشته باشند.

 این کیستها شایع ترین اختلال غدد درون ریز در زنان به شمار می‌ روند و نحوه استفاده از این نوع چای بسیار راحت و آسان بوده و شما می توانید به راحتی و ظرف مدت زمان کوتاه این دمنوش را تهیه و از آن استفاده نمایید. برای تهیه این دمنوش شما باید از برگ، ساقه و گل آن استفاده کنید و آن را به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه در آب جوش قرار دهید و اجازه دهید تا کاملا دم بکشد و می توانید این نوع دمنوش را به همراه شیر، عسل و یا لیمو ترش مصرف کنید بهترین زمان استفاده از این نوع چای صبح ها در زمان میل صبحانه و یا شب همراه با زیتون می باشد.

 

 

چای کوهی توکلیجه

با توجه به خصوصیات متعددی که چای کوهی توکلیجه برای تنظیم چرخه قاعدگی دارد می توان مصرف آن را مثل چای گل گاوزبان در این دوران به عنوان یک داروی مناسب در نظر داشت البته استفاده از آن برای همه افراد توصیه نمی شود.

 زیرا به دلیل طبع گرمی که دارد برای افراد گرم مزاج مناسب نیست و ادرار خونی را در این افراد در پی دارد. از دیگر موانع مصرف چای کوهی در دوران بارداری است زیرا با تاثیری که روی رحم می گذارد می تواند باعث عوارض جانبی زیادی از جمله مرگ‌ جنین شود همچنین چای کوهی می ‌تواند اثر قرصهای ضد بارداری را نیز کاهش دهد پس اگر از این قرصها استفاده می کنید نباید چای کوهی مصرف کنید. علاوه بر اینها به‌ دلیل خاصیت ضد التهابی چای کوهی مصرف آن در‌ کنار داروهای ضد آسم و یا داروهای سرما خوردگی از جمله آنتی هیستامینها توصیه نمی شود. مراکز زیادی در زمینه عرضه انواع چای کوهی فعالیت می کنند که این ‌گیاه پرخاصیت را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده در اختیار مشتریان قرار می دهند

f8ad2deb-1184-44c7-8550-5dfdfca7d8cc

 

-* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه