رپرتاژ اگهی

کارهای کوچک را عالی انجام دهید تا بتوانید ثروتمند شوید

کارهای کوچک را عالی انجام دهید تا بتوانید ثروتمند شوید
کدخبر : 43079

کسانی که توانایی انجام کارهای کوچک را نداشته باشند نمی توانند در آینده مسئولیت های بزرگ را بر عهده بگیرند، اما شما می توانید با فعالیت در حوزه انواع سیم های مفتول هم درآمد بالا داشته باشید هم خود را برای کارهای بزرگ آماده کنید.

قفسه فلزی پرنده

یکی از مهم ترین لوازمی که برای ساخت قفسه فلزی پرنده استفاده می شود سیم مفتول است، با این اوصاف شما عزیزان می توانید از این محصول در ساخت محصول مذکور استفاده کنید. امروزه نگهداری پرندگان در محیط های خانگی بسیار رواج پیدا کرده اند و همین امر سبب شده است تا تهیه و ساخت قفس پرنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از سیم مفتول نیز می توان دوچرخه ساخت. این محصول از فولاد آلیاژی بسیار محکمی ساخته شده است و همین امر سبب شده بتواند وزن افراد را به خوبی تحمل کند. در تعمیرگاه هایی که به باز سازی دوچرخه ها مشغول می باشند از سیم مفتول برای افزایش استحکام بدنه ی این وسیله نقلیه استفاده می شود.

 

 

لوله پلی اتیلن برق

برای تشخیص لوله پلی اتیلن برق استاندارد از غیر استاندارد برق برای پروژه های پیمانکاری با ما همراه باشید، تا با راهنمایی های ما به محصول مورد نیاز خود دست یابید. مواد اولیه به کار رفته در ساخت لوله پلی اتیلن تعیین کننده استاندارد و غیر استاندارد بودن آن است.

یکی از مواردی که باعث شده لوله های پلی اتیلن بسیار مورد استقبال کشاورزان قرار بگیرد این است، که مصرف آب را  می توانند، کنترول کنند، و از هدر رفت آب جلوگیری کنند. در نتیجه لوله هایی از جنس پلی اتیلن جایگزین مناسبی هستند، برای لوله های چدنی، آهنی وغیره هستند. و آن به دلیل مقاومت و دوام بسیار بالای این نوع از لوله ها می باشد.

پلی اتیلن توسط شخصی به نام هانس فون پشمان که اصالت آلمانی دارد، ساخته شده است. استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال در ساخت لوله آن را به لوله درجه یک که همان استاندارد است تبدیل می کند که برای استفاده در محل های برای انتقال آب و فاضلاب و مایعاتی از این قبیل استفاده می شود.

 

 

سیم و کابل قدس

بسیاری از مردم در هر جای از دنیا گمان می کنند که سیم و کابل قدس با یکدیگر فرقی نداشته و هردو کارایی یکسانی دارند اما کافی است تا به نمایندگیهای مختلف با فروش ویژه و کیفیت ممتاز همراه لیست قیمت مانند قدس و دیگر نمایندگیها سری بزنید تا متوجه شوید این دو باهم متفاوت هستند.

سیم و کابل افشان دارای استحکام بالایی هستند و می توان آنها را در مناطق خشک و یا دارای رطوبت بالا مورد استفاده قرار داد، کابل افشان قادر به تحمل ولتاژ بالا تا 500 ولت می باشد و سیم افشان در پیچش و خمش مقاومت بالایی دارد و به سبب استحکام بالا به آن آسیبی نمی رسد.

 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه