رپرتاژ اگهی

کسب و کار ثروت آفرین گام نخست برای موفقیت است

کسب و کار ثروت آفرین گام نخست برای موفقیت است
کدخبر : 43087

بسیاری از افراد ثروتمند زمانی موفق شده اند که مسیر ثروت را یافته اند و با استراتژی اصولی برای رسیدن به ثروت گام برداشته اند، بنابراین می توان گفت اساسی ترین اقدام برای ثروتمند شدن انتخاب درست حوزه کاری می باشد به همین دلیل می خواهیم در این مقاله فرصت شغلی عالی در زمینه ادویه و سرکه معرفی کنیم.

قیمت زردچوبه کیلویی

یکی از ادویه های پرکاربرد در هرخانه ای زردچوبه می باشد، این ادویه از بهترین و پر خاصیت ترین نمونه از ادویه با خواص دارویی و درمانی بسیار زیاد است، همان طور که می دانید فلسفه استفاده از انواع چاشنی و ادویه در غذا علاوه بر دادن طعم و عطر بهتر به غذا، به خواص متعددی مربوط می شود که این محصولات دارند و با مصرف آن در انواع غذا می توان از این خواص برخوردار شد. قیمت زردچوبه کیلویی به عنوان یکی از پرکاربردترین ادویه ها، به عوامل متعددی مانند کیفیت و بسته بندی بستگی دارد. در مورد زردچوبه می توان به صراحت گفت که این محصول از بهترین و پر خاصیت ترین و پر خرید و فروش ترین نمونه از ادویه با خواص دارویی و درمانی بسیار زیاد است.

ادویه پاپریکا دودی

ادویه پاپریکا دودی یکی از پرطرفدارترین نوع ادویه می باشد، به منظور تهیه ادویه پاپریکا دودی در منزل ابتدا باید فلفل دلمه ای که دارای رنگ قرمز می باشد را به حالت حلقه ای خرد نمایید سپس آن را در یک شبکه ی فر بچینید. لازم به ذکر است هر چه حلقه های فلفل باریک تر باشد، سریع تر آماده می گردند پس از خشک نمودن فلفلها باید سریعا حلقه های فلفل را به خوبی آسیاب نمایید، از این طریق این ادویه آماده می شود. از مزایای خوب ادویه پاپریکا می توان به افزایش بزاق و اسید معده و در نتیجه راحت تر شدن هضم غذا اشاره نمود. نکته جالب در مورد این ادویه در زمینه زیبایی و مو است که تاثیر به سزایی در حفظ رنگ مو دارد و از ریزش مو جلوگیری می نماید. پاپریکا دودی سرشار از چندین ویتامین، آنتی اکسیدان و مواد معدنی است، به طور خلاصه مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری در روز نیاز روزانه بدن شما را به ویتامین آ تامین می کند.

سرکه انار

همانگونه که از نام سرکه انار ممکن است بتوانید حدس بزنید این محصول سرکه ای است که از انار به دست می آید که خواص زیادی دارد، لازم به ذکر است که  بر اساس داده های موجود به نظر می رسد سرکه به طور کلی عبارت است از ماده ای که به شکل مایعی اسیدی بوده که از فرایند تخمیر اتانول به دست آمده و دارای اسید اتانولیک می باشد. دور از حقیقت نیست که گفته شود سرکه انار از ناشناخته ترین فرآورده هایی است که از میوه انار به دست می آید این در حالی است که به نظر می رسد سایر فرآورده های انار نظیر ترشی انار، شیره انار و به ویژه آب انار از شهرت بیشتری در میان مردم ایران برخوردار هستند، اما بهتر است بدانید این فرآورده خوشمزه و پر خواص بسیار پر درآمد می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه