رپرتاژ اگهی

با ورود در حوزه بوقلمون به ثروت بالایی رسیدم

با ورود در حوزه بوقلمون به ثروت بالایی رسیدم
کدخبر : 43352

فرد ناامیدی بودم که فکر می کردم دیگر راهی برای خروج از این شرایط بحرانی نیست و فکرش را نمی کردم که روزی بتوانم در چنین شرایط عالی و خوبی قرار بگیرم و قصد دارم در ادامه شرایط زندگی ام را از این ایده آل تر کنم حال در ادامه این مطلب قصد دارم که تعدادی از محصولاتم را به صورت مختصر توضیح بدهم.

 جوانه یونجه

یکی از گیاهانی که به خاطر خواص زیاد با روشهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد جوانه یونجه است که برای دیابت، رفع چاقی موضعی و درمان بیماریهای چشم کاربرد دارد.

این گیاه که یکی از گیاهان با ارزش در نظام تغذیه ای محسوب می شود سالها به عنوان خوراک کاملی برای دام مورد استفاده قرار گرفته و در رژیم غذایی انسانها نیز نقش پررنگی به عهده داشته است.

این گیاه یکی از قدیمی ترین گیاهان موجود در دنیا شناخته شده است و نباید از خواص آن در درمان و جلوگیری از ابتلا به بیماریها غافل بود مصرف ان محصول در رژیم غذایی توسط اطباء طب سنتی توصیه شده است و استفاد های دارویی آن نیز مورد توجه پزشکان قرار گرفته است.

جو دوسر

جو دوسر یکی از بهترین و کامل ترین غلات بشمار می رود نام دیگر آن جو دوسر می باشد که به صورت پرک یا بلغور عرضه می گردد که خرید و فروش آن بسته به نوع آن با قیمت متفاوتی در بازار قابل عرضه می باشد این غله از خانواده گندم به حساب می آید گندم 12000 هزار سال قبل از میلاد مسیح در سرزمینهای مختلف به عنوان علف هرز می رویید که تا 2000 سال قبل راز میلاد مسیح متوجه خوراکی بودن آن شدند و افرادی در لهستان آن را برای اولین بار کشف نمودند جالب است بدانید این ماده کلسترول خون را کاهش می دهد و علت آن برای داشتن مغادیر زیادی فیبر مغذی می باشد که در ادامه در رابطه با آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

جو خشک

از آنجایی که جو خشک دارای ویتامین ب هست می تواند جزئی از کنسانتره ی غذای دام را تشکیل دهد و معمولاً در جیره نشخوارکنندگان از آن استفاده می شود که باعث رشد سریع و افزایش پروتئین شیر آنها می گردد. این گیاه معمولاً یک سال عمر دارد و تاریخچه آن به کشورهای آسیای جنوب شرقی و یا اتیوپی برمی گردد. همچنین این گیاه نسبت به خشکی بسیار مقاوم است و امروزه در مناطق مختلفی از کشور یافت می شود از جمله در استان گیلان، لرستان، اصفهان، خوزستان، آذربایجان و غیره. علاوه بر آن که برای خوراک دام مناسب می باشد موارد مصرف دیگری نیز دارد و به دلیل ارزش غذایی بالای این ماده این محصول در کشور ما هم به صورت مصرف دامی و هم به صورت مصرف انسانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و معمولاً به صورت درسته یا نیم کوب وجود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه