رپرتاژ آگهی

برای رسیدن به آنچه می خواهید بجنگید

برای رسیدن به آنچه می خواهید بجنگید
کدخبر : 41974

انتخاب شغل مناسب می تواند اولین قدم برای رسیدن به پولهای کلان و بسیار زیاد باشد، شغلی که سقفی برای درآمد نداشته باشد، خیلی از افراد به اشتباه به دنبال حقوق ثابت هستند، اما نمی دانند که می توان درآمد بالاتری را نسبت به حقوقهای کارمندی و کارگری تجربه کرد.

سس سویا

خیلی از غذاها هستند که با استفاده از سس سویا طبخ می شوند و نسبت به ادویه و موادی که هنگام پخت در آنها گذاشته می شود، باعث خوشمزه تر شدن آنها می شود، غیر از آن این سس چون برگرفته از گیاه سویا است دارای خواص مطلوب این گیاه می باشد.

 

لوله پلیکا برق

همانطور که از نام  لوله پلیکا برق مشخص است محلی برای گذر کابل های برق می باشد که در نقشه ابتدایی ساختمان محل عبور آنها مشخص گردیده است و در مرحله ساخت لوله ها در درون دیوار ها و کف ساختمان قرار گرفته و تمامی کابل ها توسط فنر درون آن ها قرار داده می شوند.

 

 

آراد برندینگ

 

زعفران اصلی و تقلبی

با توجه به خاصیت گیاه زعفران، از گذشته  تا به امروز زعفران اصلی و تقلبی وارد بازارهای مختلف می شده است و آن معمول بوده است، امروزه هم افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به قیمت بالای زعفران، مواد و ترکیبات مختلف بی ارزش و بعضا مضر را با زعفران مخلوط و به بازار عرضه می کنند.

 

 

آراد برندینگ

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیج مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه