رپرتاژ اگهی /

چطور خرید ارز دیجیتال را با امنیت و خیال راحت انجام دهیم؟

چطور خرید ارز دیجیتال را با امنیت و خیال راحت انجام دهیم؟
کدخبر : 38294

این روز‌ها یکی از نگرانی‌های جدی برای سرمایه‌گذاران نوپا و تازه کار در حوزه ارز‌های دیجیتال این است که چطور می‌توانند مطمئن باشند خرید رمزارز‌ها برایشان مطمئن است و می‌توانند با خیال راحت اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال داشته باشند.

 دنیای کریپتوکارنسی یک دنیای مجازی است و وقتی که وارد دنیای مجازی می‌شوید حتماً باید مراقب افراد سودجو و مخصوصاً هکر‌ها باشید. همچنین باید مراقب اطلاعات خود نیز باشید زیرا خرید ارز دیجیتال از فضا‌های ناامن سبب می‌شود که سرمایه و ثروتتان را به آسانی از دست بدهید. خرید و فروش ارز دیجیتال را باید از صرافی‌های مطمئن انجام داد به همین منظور قصد داریم در این مقاله به شما یکی از امن‌ترین صرافی‌های ایرانی، یعنی صرافی ارز دیجیتال والکس را معرفی کنیم و همچنین به شما نکاتی را بگوییم تا بتوانید به صورت ایمن در بازار رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

نکاتی که برای امنیت در بازار ارز دیجیتال باید رعایت کنید:

داشتن کیف پول ارز دیجیتال مطمئن

یکی از نکته‌های مهم پیرامون کریپتو این است که صرفاً دارایی شما شامل مجموعه‌ای از کد‌ها هستند که در یک کیف پول دیجیتالی ذخیره می‌شوند. وقتی که اقدام به خرید ارز دیجیتال می‌کنید، دارایی شما در یک کیف پول می‌رود. این کیف پول می‌تواند گرم یا آنلاین، سرد یا آفلاین و کاغذی باشد. هنگامی که می‌خواهید در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید سعی کنید کیف پول مطمئنی را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب صرافی مطمئن با پشتیبانی

یکی از نکات مهم برای حفظ ایمنی دارایی‌هایتان در خرید ارز دیجیتال انتخاب یک صرافی مطمئن است. هنگامی که از صرافی خریداری می‌کنید تا مدتی تمام تراکنش‌ها و اطلاعات و دارایی شما در آن صرافی ذخیره می‌شود، بنابراین باید پلتفرمی را انتخاب کنید که در عین راحتی از امنیت بالایی برخوردار باشد.

حفظ اطلاعات کاربری

این نکته شاید دیگر جای گفتن نداشته باشد اما باز هم چون بسیاری افراد رعایت نمی‌کنند باید آن را تکرار کنیم. اگر می‌خواهید در خرید و فروش ارز دیجیتال تجربه امن و راحتی داشته باشید به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی رمز عبور و کاربری خود و اطلاعات حساب کاربری و کیف پول ارز دیجیتال را به هیچ کس ندهید. با استفاده از این اطلاعات هر فردی می‌تواند به حساب شما دسترسی داشته باشد و دارایی‌تان به سرقت برود.

0cd4f878-b3b7-470c-889b-78e831f5c278

چطور به راحتی ارز دیجیتال بخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال شما باید چهار قدم آسان را طی کنید و این مراحل به سادگی انجام می‌شود. ابتدا باید از طریق پلتفرم اینترنتی صرافی ارز دیجیتال والکس اقدام به ثبت نام کنید. اطلاعات خود را وارد می‌کنید و پس از ثبت نام در قدم بعدی انتظار احراز هویت را می‌کشید. این فرایند ممکن است اندکی زمان‌بر باشد. بعد از آن از طریق پلتفرم صرافی ارز دیجیتال والکس، توکن مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و به همین آسانی می‌توانید اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید. پس می‌‌توانید از صرافی آنلاین والکس برای خرید ارز دیجیتال اقدام کنید. چرا که در این پلتفرم ویژگی‌های منحصر به فردی وجود دارد که سبب می‌شود یکی از بهترین صرافی‌های حال حاضر در ایران باشد.

1. والکس سیستم ایمنی دارد

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های صرافی والکس این است که برای کاربران خود فضایی ایمن طراحی کرده باشد؛ به همین دلیل صرافی والکس از اطلاعات کاربران خود با دیواره‌های آتشین بسیار محافظت می‌کند و تمام فرایند‌ها و تراکنش‌هایی که در بستر صرافی والکس انجام می‌شود از طریق احراز هویت دو مرحله‌ای صورت می‌گیرد. بنابراین می‌توانید در والکس با خیال راحت اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید.

2. والکس به شما کیف پول اختصاصی می‌دهد

صرافی آنلاین والکس برای هر یک از کاربران خود یک کیف پول سرد در نظر گرفته است که در خرید و فروش ارز دیجیتال این نوع کیف پول به عنوان یکی از امن‌ترین انواع کیف پول‌ها در نظر گرفته می‌شود.

3. والکس پشتیبانی 24 ساعته دارد

در هر زمان از روز و در هفت روز هفته اگر دچار مشکل شدید می‌توانید به سرعت با کارشناسان و پشتیبانان در والکس تماس برقرار کنید و مشکل خود را برطرف کنید به همین علت می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی والکس کنید.

4. والکس تنوع فراوانی در بازار دارد

هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال دوست دارید که گزینه‌های زیادی روی میزتان باشد. صرافی آنلاین والکس با ارائه بیش از 60 توکن مختلف در ارز‌های دیجیتال این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند که سبد متنوعی برای سرمایه‌گذاری داشته باشند و در نتیجه نگران این نباشند که فقط با ضرر در خرید ارز دیجیتال مخصوصی مثل بیت کوین، اتریوم یا دیگر کریپتوکارنسی‌ها، تمام سرمایه خود را از دست می‌دهند.

در این مقاله به شما سه نکته مهم برای حفظ امنیت و خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت مطمئن را گفتیم. همچنین ذکر کردیم که صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای شماست تا بتوانید به آسانی و با خیالی راحت اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید. ویژگی‌های والکس آن را تبدیل به پلتفرمی مناسب در بستر کریپتوکارنسی در ایران کرده است و تجربه این تیم می‌تواند نشانه‌ای از موفقیت و حرفه‌ای بودن کارشان باشد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه