شیوه عجیب تنبیه یک کودک به خاطر تماشای تلویزیون! + فیلم

شیوه عجیب تنبیه یک کودک به خاطر تماشای تلویزیون! + فیلم
کدخبر : 45652

والدین چینی به شیوه ای عجیب کودک خود را بخاطر تماشای زیاد تلویزیون مورد تنبیه قرار دادند.

به گزارش رصد اقتصادی:  یک زوج اهل چین به خاطر شیوه عجیب تنبیه فرزند خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند. پس از آنکه این زوج متوجه شدند که پسرشان تا دیروقت برای تماشای تلویزیون بیدار مانده است آنها پسرشان را  مجبور کردند تا تمام شب را برای تماشای تلویزیون بیدار بماند.

 

 

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این اتفاق در استان هونان چین رخ داد. بنا به این گزارش ظاهرا والدین این پسر ۸ ساله قبل از رفتن به بیرون از فرزند خود خواسته بودند تا پس از انجام تکالیف درسی اش در ساعت ۸.۳۰ به رختخواب برود.

 اما کودک روی مبل دراز کشید و به تماشای تلویزیون پرداخت. والدین این کودک همچنین متوجه شدند که فرزندشان تکالیف درسی اش را نیز انجام نداده است. به همین علت آن‌ها تصمیم گرفتند تا تنبیهی برای فرزند خود در نظر بگیرند.

بنا به ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این اتفاق در تاریخ ۱۱ نوامبر رخ داد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که والدین کودک پس از بازگشت به خانه به اتاق خواب کودک رفته و متوجه ماجرا می‌شوند. آن‌ها سپس برای اعمال تنبیه، کودک را به اتاق پذیرایی منتقل می‌کنند. 

در صحنه‌ای از این ویدئو مشاهده می‌شود که در ساعت ۲ بامداد کودک با گریه کردن از والدین خود می‌خواهد که به اتاق خوابش برود، اما آن‌ها مانع می‌شوند. بنا به این ویدئو سرانجام در ساعت ۵ صبح، والدین این کودک به وی اجازه دادند تا به اتاق خوابش برود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با بازخورد کاربران همراه بود و بسیاری ضمن انتقاد از این زوج، عمل آن‌ها را کودک آزاری توصیف کردند. برخی نیز در اینکه آیا این تنبیه اثرگذار باشد اظهار تردید کردند./مخاطب 24

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه