امتحانات دانشگاه | دانشگاه | برگزاری امتحانات دانشگاه

امتحانات دانشگاه ها حضوری شد؟ | بلا تکلیفی دانشگاه ها در برگزاری امتحانات | کدام دانشگاه ها امتحانات حضوری دارند؟

امتحانات دانشگاه ها حضوری شد؟ | بلا تکلیفی دانشگاه ها در برگزاری امتحانات | کدام دانشگاه ها امتحانات حضوری دارند؟
کدخبر : 47335

با توجه به تعطیلی چند روزه در برخی از استان ها برخی از مراکز داشگاهی امتحانات خود را لعو نموده اند. این امر باعث شد سوالات زیادی برای دانشجویای به وجود آید که تکلیف امتحانات این روز های تعطیل چه میشد برای پاسخ به این سوال با ما همراه باششد.

به گزاررش رصد اقتصادی: روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی ماه تعطیل بود و به همین دلیل امتحانات برخی دانشگاه‌ها در این 2 روز لغو شد، با توجه به این موضوع دانشجویان می‌خواهند از وضعیت برگزاری امتحانات در روز دوشنبه 26 دی ماه مطلع شوند.

 

 بر اساس اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه به سبب صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعدادی از دانشگاه‌ها امتحانات را در این ۲ روز لغو کردند و تعدادی نیز تاکید کردند که امتحانات براساس زمان‌بندی اعلام شده برگزار می‌شود.

برای امتحانات فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز برخی دانشگاه‌ها در اطلاعیه‌هایی وضعیت برگزاری امتحانات را اعلام کردند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

ادامه امتحانات پایان نیمسال تحصیلی جاری در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ بطور حضوری برگزار خواهد شد؛ امتحانات در روز دوشنبه در ساختمان‌های ابوریحان، دانشکده مهندسی نفت، دانشکده مهندس نساجی، دانشکده ریاضی و علوم و کامپیوتر و ساختمان خیام برگزار می‌شود.

دانشگاه تهران:

ادامه امتحانات دانشگاه تهران طبق اطلاعیه موجود در سایت دانشگاه، به صورت حضوری و مطابق با برنامه از قبل اعلام شده برگزار می‌شود.

دانشگاه علامه طباطبایی:

نظر به مصوبه هیات رییسه دانشگاه، با توجه به بارش برف امروز، برودت هوا و یخ‌بندان فردا صبح، به منظور حفظ سلامت و رفاه حال دانشجویان گرامی تمام امتحانات تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه علامه طباطبایی در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه لغو شده و به روز چهار شنبه پنجم بهمن ماه در همان ساعات تعیین شده موکول می‌شود.

دانشگاه صدا و سیما:

امتحان نوبت اول (ساعت ٨: ٣٠ صبح) روز دوشنبه ٢۶ دی ماه ١۴٠١ به روز شنبه ٨ بهمن ماه ١۴٠١ ساعت ١٠ موکول خواهد شد اما امتحانات نوبت دوم (ساعت ١١) و نوبت سوم (ساعت ١۴) مطابق برنامه، فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد واحد تهران غرب:

امتحانات ساعت ۸ تا ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه به دلیل بارش برف و صعب‌العبور بودن راه‌ها برگزار نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه