قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلای 18 عیار

قیمت طلا امروز 4 اردیبهشت 1402 | طلا بعد از تعطیلات چقدر شد؟

قیمت طلا امروز 4 اردیبهشت 1402 | طلا بعد از تعطیلات چقدر شد؟
کدخبر : 53945

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۹۸۳ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا همه را شوکه کرد. امروز چهارم اردیبهشت، آغاز به کار بازارهای مالی در ماه جدید است. قیمت طلا و سکه در فروردین‌ماه در ثبات نسبی قرار داشت. قیمت طلا در بازار آرام بود و از موج‌های صعودی ماه‌های پایانی سال گذشته خبر نبود. اما بازیگران افزایشی بازار قیمت طلا و سکه امید دارند اردیبهشت برای این گروه منجر به ارزش دارایی قیمت طلاییشان شود. آخرین قیمت طلا را از سایت رصداقتصادی بخوانید.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

قیمت طلا

امروز هر مثقال طلا 18 عیار با کاهش ۰.۷۳ درصدی به ۱۱,۲۱۴,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و چهارده هزار) تومان رسید. فعلا ناامیدی افزایشی‌های بازار فلز گرانبها از انس جهانی طلا در کنار درجا زدن قیمت دلار در حالی رخ داده که طلای جهانی بیش از ۶ روز است محدوده ۲۰۰۰ هزار دلاری را از دست داده و چشم انتظار یاری اسکناس آمریکایی است. گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۹۸۳ دلار معامله می‌شود.

در آخرین معاملات بازار فلز گرانبها ( پنجشنبه ۳۱ فروردین) قیمت طلا و سکه با روند افزایشی در برخی قطعات سکه آغاز به کار کرد. اما امروز این روند افت قیمت داشت. این در حالی است که قیمت دلار ۳۵۴ تومان افزایش دارد و با قیمت ۵۱ هزار و ۷۶۰ تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

با توجه به پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر شانس قیمت طلا و سکه متاثر از قیمت دلار، بازیگران بازار ارز اما این بازار را فعلا کم‌رمق توصیف می‌کنند. آنها معتقدند بازارهای همسایه در تعطیلات عید فطر هستند و این موضوع بازار معاملات تهران را تحت تاثیر قرار داده است.

 به نظر می‌رسد با وجود تعطیلی بازارهای مجاور و پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر هفته آرامِ اول اردیبهشت برای دلار، این هفته نیز بازار طلا و سکه در وضعیت باثباتی درجا خواهد زد.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۷۸ درصدی به ۲,۵۸۷,۱۰۰ (دو میلیون و پانصد و هشتاد و هفت هزار و یکصد ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۲,۵۸۷,۱۰۰ -۲۰,۳۰۰.۰۰ -۰.۷۸ 11:32

۲,۶۰۷,۴۰۰ ۲۸,۴۰۰ ۱.۰۸ ۴ روز پیش

۲,۵۷۹,۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ۰.۸۱ ۵ روز پیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه