رپرتاژ اگهی /

باورهای مثبت را در ذهن خود تقویت کنید تا ثروتمند شوید.

کدخبر : 47082

علم روز دنیا به ما می گوید که باورهای خود را دست کم نگیرید زیرا ذهن شما کمک می کند که به این باورها برسید و این همان معجره قدرت ذهن می باشد که با آن روبه رو هستیم.

علم روز دنیا به ما می گوید که باورهای خود را دست کم نگیرید زیرا ذهن شما کمک می کند که به این باورها برسید و این همان معجره قدرت ذهن می باشد که با آن روبه رو هستیم. من با تقویت باورهای مثبت در ذهن خود توانستم وارد دنیای شگفت انگیز تجارت شوم و ثروت را از این راه به دست آورم.

پیاز محلی امروز

قیمت پیاز محلی امروز به نوع و وزن آن بستگی دارد، همچنین این محصول در چند ماه گذشته دچار افزایش قیمت بوده و این موضوع همچنان ادامه دارد.

قیمت پیاز در حال حاضر بین 10000 هزار تومان الی 25000 تومان است، توجه داشته باشید که این قیمت بر حسب کیلوگرم می باشد.

البته توجه داشته باشید که به دلیل نوسان قیمت این محصول، ممکن است این رقم افزایش و یا کاهش پیدا کند.

اگر قصد خرید این محصول را دارید و می خواهید پیازی مرغوب را تهیه کنید با ما تماس حاصل کرده و این محصول را به سادگی سفارش دهید.

 

پیاز امروز کرمانشاه

تحقیقات اولیه حاکی از آن است که پیاز امروز کرمانشاه می تواند از پوکی استخوان مرتبط با سالخوردگی جلوگیری کند. طبق گفته محققان سوئیسی، ترکیبات موجود در پیاز سفید می تواند پوکی استخوان را کاهش دهد. مطالعه دیگر نشان داد زنانی که پیاز می خوردند، 5 درصد بیشتر از کسانی که کم تر پیاز می خوردند به استخوان هایشان کمک کرده اند.

 همچنین مصرف پیاز بر تراکم استخوان زنان بیش از 50 سال تاثیر خواهد داشت.

به گفته بنیاد ورم مفاصل، کوارستین پیاز می تواند فعالیت ،leukotrienes, prostaglandin هیستامین و را مهار کند ( که همه آن ها باعث التهاب می شود ) در آرتروز و روماتیسم مفصلی . پیاز به درمان دردهای مفصلی کمک می کند.

 

پیاز سفید در بازار

کوارستین و فلاونوئید پیاز از التهاب جلوگیری می کند.

پیاز سفید در بازار هم چنین با جلوگیری از آزاد شدن هیستامین، آلرژی را درمان می کنند.

 آشپزی با پیاز به باز کردن و خشک کردن سینوس ها کمک کند و خاصیت آنتی هیستامینی کوارستین می تواند به کاهش گرفتگی بینی کمک کند حتی خوردن یک عدد پیاز خام در شب می تواند یبوست را درمان کند - ترکیبات گوگرد در پیاز می تواند مخاط را از اثر بیاندازد.

پیازها نیز دارای خواص ضد باکتری هستند طبق یک مطالعه، عصاره های پیاز با التهاب ریه و باکتری های دندان و آلرژی های دیگر، مقابله می کند.

 همچنین دارای اثرات آنتی بیوتیکی هستند که التیام زخم را تسریع می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه