رپرتاژ اگهی /

قیمت گوشی سامسونگ در بازار چگونه تعیین می گردد

قیمت گوشی سامسونگ در بازار چگونه تعیین می گردد
کدخبر : 40626

تنها شرکتی که سیست عامل iOS ارائه می کند شرکت اپل بوده و همانطور که می دانیم شرکت اپل حتی نرم افزارهای مخصوص به سیستم عامل خود را تولید می کند و یکی از گرفتاریهای صاحبان برند اپل این است که نرم افزارهای رایج و پر کاربرد در کشورشان را نمی توانند به راحتی بر روی گوشی خود نصب کنند.

نکته ی بعدی که در خرید گوشی همراه باید به آن توجه داشت طراحی و عملکرد گوشی همراه است، علاوه بر زیبایی در طراحی که باید مناسب سلیقه ی شما باشد قابلیت و استحکام گوشی همراه در برابر اتفاقات ناگهانی مانند زمین خوردن و پرتاب شدن اهمیت زیادی دارد، بسیاری از تلفنهای همراه با وجود ظاهر زیبایی که دارند با یک زمین خوردن ساده به هم ریخته و دیگر هیچ وقت مانند روز اول کار نمی کنند، برند سامسونگ تولید کننده گوشی و لباسشویی سامسونگ بوده و به مقاومت خوب در برابر ضربات ناگهانی مانند پرتاب شدن و افتادن گوشی بر روی زمین شهرت دارند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

 

نکته ی دیگری که در زمینه ی خرید گوشی همراه هوشمند باید به آن توجه داشت اندازه ی صفحه نمایش لمسی است، هرچه سایز صفحه نمایش بزرگتر باشد هزینه خرید گوشی بالاتر می رود بنابراین با توجه به هدف خود از خرید گوشی سایز مناسب صفحه نمایش را انتخاب کنید به عنوان مثال اگر قصد شما از خرید گوشی استفاده از نرم افزارهای بازی یا دیدن فیلم است بهتر است از صفحه نمایش بزرگ یعنی 5.7 اینچ استفاده کنید اما اگر هدف شما از خرید گوشی استفاده از نرم افزارهای کاری می باشد نیازی به خرید گوشی با صفحه نمایش بزرگ ندارید.

 

قیمت گوشی سامسونگ

اما بیششتر از 90 درصد افراد جامعه امروزه به دلیل نیاز ارتباط با اینترنت و ضرورت استفاده از انواع اپلیکیشنها به انواع مختلف تلفنهای همراه هوشمند نیاز دارند که بتوانند به آسانی کارهای خود را به انجام برسانند، بنابراین در این مورد نیز باز هدف از خرید تلفن هوشمند اهمیت زیادی دارد به عنوان مثال برخی برای انجام کارهای خود نیاز به نصب اپلیکیشنهای بسیار سنگین دارند یا برخی از تلفن همراه بیشتر برای امور بازاریابی استفاده کرده و دوربین و مموری بالا برای آنها اهمیت دارد و بنابراین با توجه به هدف باید از موبایلی استفاده کنند که قابلیت آن گوشی در همان زمینه ی مورد نظرشان بالاتر باشد.

af9460bf-01d4-4281-ae32-a80ee3f33eee

باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت گوشی سامسونگ در بازار متفاوت می باشد.

نکته ی دوم در زمینه ی گوشی همراه جدید توجه به کاستیهای گوشی قدیمی است، توجه به کاستیهای گوشی قدیمی می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب گوشی هوشمند جدید ما باشد.

نکته ی سوم در انتخاب گوشی هوشمند همراه انتخاب سیستم عامل مناسب و مورد نیاز ماست، به جرات می توان گفت انتخاب نوع سیستم عامل از مهمترین ویژگیهای گوشی همراه هوشمند است، به طور کلی دو نوع سیستم عامل برای گوشیهای همراه طراحی شده است، سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS که برای گوشی آیفون است، شاید برای شما جالب باشد بدانید تعداد کاربران سیستم عامل اندروید در کل دنیا بیشتر از سه برابر کابرران سیستم عامل iOS بوده و همین می تواند نشان دهنده ی سادگی بیشتر سیستم عامل اندروید باشد.

 

گوشی سامسونگ a 13

برند سامسونگ یکی از پیشتازان شرکتهای سازنده گوشی در دهه های اخیر است و گوشی سامسونگ a 13 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشیهایی بوده که در سری a روانه بازار شده است و باید اقرار کرد این گوشی جزء بهترینهای سامسونگ است.

سامسونگ a13 در مرحله اول و از جنبه ظاهری از یک طراحی مدرن و زیبا برخوردار است و یک گوشی با ظرافت بالا و به اصطلاح کاملا خوش دست می باشد و یک صفحه نمایش با کیفیت، دقیق، سنسور حساس و قوی و وضوح قابل قبول می باشد و به طور کل از نظر سایز، طراحی و صفحه نمایش می تواند شما را راضی کند.

7936856d-0830-4f4d-bb9c-0009fdf34f8f

نکته مهم دیگری که در مورد این مدل گوشی سامسونگ دو سیم کارت می توانید به آن توجه داشته باشید باتری این گوشی است که دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که جزء نقاط قوت این گوشی است به صورتی که می تواند برای افرادی که زمان استفاده از گوشی متوسط رو به بالایی دارند یک روز کامل باتری این گوشی کار کند و از نظر باتری جای نگرانی ندارد.

سامسونگ a 13 یک دوربین 50 مگا پیکسلی دارد که به شما امکان گرفتن عکس در حالتهای مختلف با کیفیت بالا را می دهد و از این نظر هم می تواند توقع شما را در عکاسی برآورده کند و به نسبت قیمت آن کاملا قابل قبول است و در مورد ثبت ویدئو نیز عملکرد قابل توجهی را دارد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه