کارگزاری هوشمند رابین

ابزارهای کاربردی گروه رابین در راستای پیشرفت

ابزارهای کاربردی گروه رابین در راستای پیشرفت
کدخبر : 55373

مدیرعامل کارگزاری هوشمند رابین از نهادهای تامین مالی در بازار سرمایه، با حضوری فعال در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرنگار رصد اقتصادی به بیان ویژگی‌های سرمایه‌گذاری و دلایل برتری استفاده از خدمات این گروه توسط مشتریان پرداخت و تسویه آنی و سامانه آنلاین اختصاصی را از جمله ابزارهای بینظیر بازار سرمایه و منحصر به گروه رابین عنوان کرد.

گفتگو اختصاصی فاطمه باقری خبرنگار رصد اقتصادی با حسن رضایی‌پور مدیرعامل گروه تامین مالی و دانش‌بنیان رابین در حاشیه برگزاری بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور،‌رضایی‌پور گفت: گروه رابین، مجموعه‌ای از نهادهای مالی است که در بازار سرمایه فعالیت می‌کند. کارگزاری مشخصا در بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی فعالیت دارد و به مشتریان بازار سرمایه خدمات ارائه می‌دهد. سبدگردان هوشمند رابین، صندوق درآمد ثابت توسعه افق رابین و صندوق بازارگردانی رابین از شرکت‌های همگروه این کارگزاری می‌باشند. خدمات معاملات سهام در بازار سرمایه، معاملات کالایی در بورس کالا و انرژی و معاملات ابزار مشتقه در همه بورس‌ها توسط این گروه تامین سرمایه بازار ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه رابین در دو سال گذشته موفق شد تا سامانه آنلاین اختصاصی خود را به بازار ارائه بدهد، اظهار داشت: در همین زمان او.ام.اس اختصاصی رابین هم توسعه پیدا کرد. تسویه آنی به عنوان ابتکار انحصاری گروه رابین می‌باشد که در بازار سرمایه بی‌نظیر است و مشتریان محترم می‌توانند در روزهای تعطیل و خارج از ایام اداری تنها با یک کلیک ارائه درخواست در سایت به فاصله ۵ تا ۱۰ دقیقه وجوه حاصل از فروش دارایی‌های خود را دریافت کنند.

رضایی‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر فعالیت‌های گروه رابین در حوزه های ارتباط بین بازارها می‌باشد، برای همین منظور شرکت نرم‌افزاری ایده‌های هوشمند تاسیس گردید. علاوه بر این در تلاش هستیم تا مجوز یک شرکت پرداخت‌یاری را از مجموعه بانک مرکزی یا بازار سرمایه را دریافت کنیم.

مدیرعامل مجموعه تامین مالی رابین با تاکید بر اهمیت داشتن ارتباط بین بازارها، گفت: بازار سرمایه به تنهایی شاید نتواند جوابگوی سلایق متنوع مشتریان باشد، برای همین ما سعی کردیم تا از طریق شرکت نرم‌افزاری خود زمینه این ارتباط را با بازار پول، سایر کسب و کارها، استارتاپ‌ها فراهم کنیم تا بتوانند به صورت برخط و هوشمند به این سامانه‌ها وصل بشوند.

وی درباره فعالیت‌های انجام گرفته توسط گروه هوشمند رابین برای جذب سرمایه‌گذاران، بیان کرد: بازار سرمایه، اصطلاحا فعال‌های خاص خودش را دارد که به سه دسته مبتدی، متوسط و حرفه‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده در کارگزاری هوشمند رابین، سبدگردانی و مشاور سرمایه‌گذاری برای مشتریانی که به صورت مبتدی در بازار فعالیت می‌کنند و اطلاعاتی از بازار ندارند، انجام می‌گیرد. علاوه بر این تاسیس صندوق درآمد ثابت برای مشتریان کم‌ریسک برای آنهایی که معمولاً در بازار پول سپرده‌گذاری می‌کنند، خدمات ارائه می‌دهد. به عبارتی تمام سلایق مشتریان را در این گروه مدنظر قرار دادیم و توانسته‌ایم در این مجموعه به گونه‌ای عمل کنیم که مشتری تقریبا در بازار سرمایه بی‌نیاز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه